Afscheid Rick van Elk en gemeente-avond 23 maart 20.00 uur

Wij hebben jullie eerder geïnformeerd dat Rick van Elk, onze kerkelijk werker, van zijn andere werkgever, de gemeente Ottoland-Goudriaan, de vraag heeft gekregen of hij daar fulltime aan de slag wil gaan. Wij wilden hierover donderdag a.s. met jullie spreken, maar Rick is inmiddels samen met zijn gezin tot een besluit gekomen. Hij heeft besloten om in te gaan op de vraag van de gemeente Ottoland-Goudriaan en zal deze zomer afscheid van ons nemen. Het was een moeilijk besluit voor hem, omdat hij zich in onze gemeente zeer gewaardeerd voelt. Bij zijn besluit heeft onder andere zijn thuissituatie een rol gespeeld. We vinden het spijtig dat hij ons gaat verlaten, maar we respecteren vanzelfsprekend zijn besluit. We vertrouwen erop dat God een plan heeft voor hem en zijn gezin en ook met onze gemeente. Donderdag a.s. hopen wij met jullie te spreken over het beroepingswerk.

Hartelijke groet,

de kerkenraad.