Bevestiging ontvangst formulier KerkApp

Dank voor je aanmelding bij de KerkApp. Zodra er meer bekend is over de invoering van de KerkApp, zullen we je daarover berichten.

We vertellen je hieronder alvast in het kort hoe de invoering van de KerkApp zal verlopen.

• Door jouw aanmelding komt je emailadres op een deelnemerslijst. Alleen als je op deze lijst staat,  kun je je definitief aanmelden op de App.
  • Voordat het zover is, moet er nog een en ander gebeuren. We houden je daarvan op de hoogte.
  • De aangeleverde privacy-gegevens zullen uitsluitend worden gebruikt voor het versturen van de gevraagde informatie en het samenstellen van een voorlopige deelnemerslijst. Op deze lijst staat alleen je e-mailadres.
  • Deze deelnemerslijst wordt gebruikt voor verificatie op het moment dat er een definitieve aanmelding via de App wordt gedaan. Er wordt dus gekeken of je al bekend bent.
  • Voor aanmeldingen die niet voorkomen op de voorlopige lijst van geverifieerde deelnemers, geldt een aparte procedure.
  • In principe kan iedereen die lid is van de gemeente of op een andere wijze betrokken, deelnemen aan de App.
  • Binnenkort hopen we bekend te maken onder welke specifieke naam de KerkApp zal worden ingevoerd. We hebben een oproep gedaan onder de jeugd om met ideeën en suggesties te komen.
  • Bij de ontwikkelaar van de KerkApp, Donkey mobile, zullen wij gegevens aanleveren over de verschillende groepen waar je als deelnemers bij kunt aansluiten. Dat betekent dat je na definitieve aanmelding op de App, je onmiddellijk aansluiting kan zoeken bij de groepen waarin jij actief bent.
  • Ook zullen wij overzichten aanleveren van alle geplande activiteiten, zoals kerkdiensten, inloopochtenden, gastenmiddagen e.d. .
  • Voor het gebruik van de collectemodule, zullen we ook het collecterooster gaan gebruiken.
  • De definitieve aanmelding gebeurt door de App te downloaden en je op de App aan te melden. Als het zover is, ontvang je daarover bericht.
  • Voor meer algemene informatie over het gebruik van de App verwijzen we naar de algemene gebruikershandleiding op de website van Donkey Mobile: https://www.donkeymobile.app/de-app-in-gebruik

We kunnen ons voorstellen dat sommige van jullie geen idee hebben waar het over gaat. Stel gerust je vragen. Zie de namen hieronder.

Met vriendelijke groeten,
Het invoeringsteam,