Verkiezingen – bericht uit Kerkewerk van 17 februari 2022

De kerkenraad heeft in de vergadering van 31 januari 2022 een aantal kandidaten op de lijst geplaatst voor ambtsdrager. Ook in de volgende vergaderingen zullen we kandidaten op de lijst plaatsten. We zullen u op de hoogte houden van de kandidaten die instemmen met hun verkiezing. Op deze lijst geplaatst door kerkenraad en automatisch verkozen voor het ambt van ouderling-kerkrentmeester: Jonneke Klinkenberg, Vergulde Draak 1, Oegstgeest. Jonneke heeft ons laten weten haar verkiezing te aanvaarden. Wij zijn blij met haar keuze en wensen haar Gods zegen bij haar werk straks in de gemeente.

Bezwaren tegen de gevolgde verkiezingsprocedure of tegen de bevestiging van Jonneke Klinkenberg, kunnen tot en met zaterdag 19 februari 2022 schriftelijk en ondertekend bij de scriba worden ingediend.

Hartelijke groet,

Tijdelijk scriba, Anja van der Wel