Paaseitjes actie voor de voedselbank

Kunt u er ook zo moedeloos van worden? Ondanks dat we in een welvarend land wonen, stijgt het aantal mensen dat onder de armoedegrens leeft maar door.
Dit betekent ook dat het aantal mensen dat afhankelijk is van de voedselbank blijft stijgen. De voedselpakketten bevatten levensmiddelen die echt noodzakelijk zijn.
Het is in onze gemeente al enige jaren de gewoonte om juist met Pasen ervoor te zorgen dat er in de pakketten ook eens iets extra’s zit. Dit doen we dan in de vorm van een zak paaseitjes.
Ook dit jaar willen we hier weer voor zorgen. Dit kan alleen als we dat  gezamenlijk doen. Uw enthousiaste reacties van de vorige jaren stemmen ons positief!
Op zondag 19 maart zal er een flyer in de kerk uitgedeeld worden. Een week later, zondag 26 maart kunt u de paaseitjes inleveren in de hal voor de kerk. We zullen ervoor zorgen dat daar dozen staan.
Lukt het u niet om die zondag te komen, dan kunt u maandag 27 maart tussen 19.00 en 20.00 uur uw gaven brengen. Dan staan we ook weer in de hal voorin de kerk.
Een klein gebaar kan zoveel goeds doen! Van harte aanbevolen.

Namens de diaconie
Marijke Bor