Uitnodiging gastenmiddag

Het voorjaar breekt weer aan en de donkere koude winterse dagen zijn voorbij.
We kijken ernaar uit u te ontmoeten op de gastenmiddag.
Deze zal worden gehouden op woensdagmiddag 29 maart om 15.00 uur in de grote zaal van de Hervormde Kerk. Vanaf 14.45 uur inloop met koffie en thee, rond 18.00 uur wordt de middag afgesloten.
De dames van HVD en de diaconie hebben weer een mooi programma gemaakt voor deze middag en nodigen alle belangstellenden van harte uit om met hen deze middag te vieren.
De meditatie wordt gehouden door kerkelijk werker Rick van Elk. Het thema van de middag is “Goud van oud”. Na de pauze zal mevr. Miep van Woude te gast zijn en gaat zij vertellen over haar bijzondere werk als pastor. Tot slot kunt u genieten van een heerlijke broodmaaltijd, opgave hiervoor is niet nodig.
Alleen indien u vervoer nodig heeft dan graag een telefoontje naar Marion Zwaan, (06-21426411). Opgave hiervoor uiterlijk 27 maart.
De collecte die gehouden wordt is deels voor de onkosten en deels voor de  voedselbank Katwijk e.o.

Met een hartelijke groet en hopelijk tot ziens,
mede namens de dames van de HVD en Diaconie,
Heleen Barnhoorn