12 mei Kennismakingsavond ivm beroep op ds Alblas

Beste gemeenteleden,
De gemeente heeft zondag 24 april j.l. besloten om het voornemen van de kerkenraad te steunen om een beroep uit te brengen op dominee Alblas.
Vanuit de gemeente is afgelopen week geen bezwaar ingediend tegen de gevolgde procedure. De kerkenraad zal daarom op dv 7 mei a.s. een beroep uitbrengen op dominee Alblas. Hij heef vervolgens drie weken de tijd om te besluiten of hij dit beroep wil aanvaarden.
Het echtpaar Alblas wil met het oog hierop graag kennismaken met onze gemeente. We hebben daarom op donderdag 12 mei a.s. een kennismakingsavond voor het echtpaar Alblas met onze gemeente georganiseerd. Inloop is vanaf 19.45u, we starten om 20.00u en we sluiten af rond 22.00u. U en jij zijn van harte uitgenodigd om hieraan deel te nemen. De avond wordt niet uitgezonden via het internet om de privacy van de betrokkenen te waarborgen. Verder zal dominee Alblas op zondagavond 15 mei voorgaan in de avonddienst.

Wij hopen op uw en jouw komst.

De kerkenraad.