Adventsmiddag 8 december 2022

Advent is een tijd van uitzien naar,
Advent is een tijd van wachten,
Advent is een tijd waarin we stilstaan bij de komst van Jezus Christus.

Dit willen we met elkaar doen op de Adventsmiddag, die gehouden wordt op donderdagmiddag 8 december van 15.00 – 17.00 uur in de kerkzaal. Om 14:45 uur gaat de zaal open en staan koffie en thee voor u klaar.

Het thema is: ” Donkere dagen in een ander licht “

En over dat Licht gaan we horen, gaan we luisteren, worden we stil en gaan we zingen. Meditatie door kerkelijk werker Rick van Elk en muzikale medewerking door Annet van der Meij en het kinderkoor “Friends”.
De diaconie en de H.V.D. nodigen alle belangstellenden voor deze middag van harte uit.
Indien u vervoer nodig heeft dan kunt u contact opnemen met Ria v.d. Riet,tel: 06-48265477.
De collecte die gehouden wordt, is bestemd voor Stichting Zonnewende, waarvan we al vele jaren brochures gratis ontvangen en uitdelen op de gasten-middagen. Dit mooie werk bevelen we u van harte aan.
We zien uit naar uw komst!
Met een hartelijke groet namens de diaconie en de H.V.D. ,
Heleen Barnhoorn, diaken.

Ter aanvulling:
Er worden enkele foto’s gemaakt op deze middag die uitsluitend geplaatst worden op de kerkapp Compass; heeft u daartegen bezwaar, wilt u dit ons dan even melden.