Adventsviering via livestream te volgen

Wat zijn we blij u goed nieuws te kunnen brengen! De advents viering gaat toch door.

Nadat we in het vorige Kerkewerk moesten melden dat we helaas in de huidige omstandigheden ook de Adventsmiddag moesten afzeggen, zijn verschillende mensen met elkaar contact gaan zoeken. Het resultaat is dat de Adventsmiddag via livestream (dus net als de kerkdiensten) te beluisteren zal zijn. Het belooft een mooie uitzending te worden. Dit dankzij de medewerking van het livestreamteam, onze kerkelijk werker Rick van Elk, muzikale medewerking van Anneke v.d. Meij en Bert Brandt alsook van Marrianne v.d. Plas met enkele kinderen van het kinderkoor.

Vanaf de week van 13 december zal de bijeenkomst te zien zijn. Hou de afkondigingen tijdens de kerkdiensten en de website van onze gemeente in de gaten.

Hoe dankbaar kunnen we zijn voor deze mogelijkheden. De huidige techniek, de vrijwilligers die mee willen doen, de kosteres die in deze drukke tijd toch ook maar weer present is. Ook dit is een stukje gemeente zijn.

Het is natuurlijk fijner om niet alleen naar deze bijeenkomst te kijken. En misschien heeft u wel moeite om de uitzending te vinden. Zolang het binnen de maatregelen past, kunt u een gemeentelid uitnodigen om samen met u deze bijeenkomst te beleven. Kijk in uw omgeving wie u zou kunnen uitnodigen. Een (klein) kind, buurvrouw, iemand uit de gemeente die u kent.

Dat geldt natuurlijk ook voor de overige gemeenteleden. Kent u iemand waarvan u denkt dat die het fijn zou vinden om samen naar de adventsviering te kijken? Bel op en stel het voor. Je kunt het zo mooi en gezellig maken als je wilt…..een mooie kans om samen stil te staan bij het wonder van Kerstfeest!

Als u moeite heeft om de uitzending te vinden, vraag dan eerst mensen uit uw omgeving. Lukt het dan nog niet, neem dan gerust even contact met me op, dan kijken we naar een oplossing.Namens de diaconie wens ik u allen een mooie digitale bijeenkomst toe als voorbereiding op een gezegend Kerstfeest.

Marijke Bor

Opm.: de middag is terug te zien met de volgende link