Bedankje aan zangers en muzikale medewerkers

De hoogste tijd voor een bedankje!!
Wat waren we dankbaar toen we 1,5 jaar geleden aan het begin van de Coronacrisis onze kerkdiensten konden voortzetten, en door live stream de diensten konden volgen.
Het technische team maakte dat voor ons allen mogelijk in een zeer korte tijd, en we zijn ze daar tot op de dag van vandaag dankbaar voor!
Daarnaast is er een hele groep broeders en zusters die de kerkdiensten met hun zang en muziek belangeloos hebben opgeluisterd in een tijd dat we als gemeente niet meer in de kerkdiensten mochten zingen. Ik denk dat dit in de kerkgeschiedenis nog nooit is voor gekomen dat dit zo’n lange tijd verboden is geweest.
We mochten genieten van (soms) nieuw jong en oud talent die de Here God ons heeft geschonken in de gemeente, en het wordt hoog tijd dat ze eens in het zonnetje worden gezet.
En natuurlijk zijn er heel veel mensen die in Corona tijd zich extra hebben ingezet, maar ik wil graag deze groep er nu even uitlichten, en hun namen hier dan ook noemen, en ze heel hartelijk bedanken, dat ze dit hebben willen doen voor de Here God en de gemeente.
We zijn jullie dankbaar voor jullie optreden en invulling van de kerkdiensten.

Hier volgen hun namen, in de hoop dat ik niemand ben vergeten :

Anneke van der Meij – Corry de Wit – Jacqueline van Duyn
Marianne v d Plas – Jan Willem Haasnoot – Jaap Haasnoot
Jacomina van de Plas
Gospelkoor TOV
Henk en Annette Imthorn en kleinkinderen – Gerard en Janneke van Duivenvoorde en kleinkinderen
Annemein, Marieke, Janneke, Evi en Judy van der Meij
Marieke van der Wel
Vincent van Schie – Nicole de Jong – Areen Perdok – Paul van Hoek
Coby Volwater met haar GGG groep
David Blommaert
About three
Dirk Meyvogel en band
Anneke van Duijn
Roos Barnhoorn en haar begeleider
Dvoted jeugdkoor Romans Twelve
Romans Twelve kids
Jan van der Nagel
Gerard van Duyn – Esther van Leeuwen
Nederland zingt van de EO.
En natuurlijk niet te vergeten: onze gemeente zangers die iedere week voor ons klaar stonden om de gemeente zang te laten klinken.

Maarten van der Meij