Bericht vanuit de kerkenraad: in het zonnetje

Onze gemeente kent veel vrijwilligers. En daar zijn we zeer dankbaar voor. Zonder vrijwilligers geen activiteiten. En we staan er niet altijd bij stil, soms denken we dat dingen vanzelf gaan, dus het is goed om daar af en toe aandacht voor te vragen. Zoals tijdens de gemeente-avond van afgelopen week toen we mooie filmpjes konden afspelen die Thomas en Evi van der Meij met andere gemeenteleden hadden gemaakt. Het gevaar daarbij is dat als we vrijwilligers bij naam noemen om hen te bedanken, dat we dan vergeten om ook anderen bij naam te noemen en hun inzet hierdoor onopgemerkt blijft. Zoals bij de filmpjes, waaraan verschillende gemeenteleden hebben meegewerkt door te vertellen wat ze belangrijk vinden voor onze nieuwe predikant.

En toch willen we op deze plek één gemeentelid even in het zonnetje zetten en dat is Marjolein Zwaan. Ze heeft de afgelopen jaren de redactie gedaan van het Kerkewerk. Een klus die elke twee weken steeds opnieuw moest worden geklaard. We willen als kerkenraad haar hierbij van harte bedanken voor haar inzet voor onze gemeente en hebben haar afgelopen zondag een bloemetje gegeven als blijk van onze waardering.

Het redactiewerk wordt voorlopig waargenomen door Henk Imthorn en we waarderen dit zeer. Ondertussen zoeken we naar een of meerdere opvolgers voor Marjolein. Mocht u of jij interesse hebben, stuur dan svp Anja van der Wel, onze scriba, een berichtje. Haar contactgegevens staan op de achterkant van dit blad. Mocht u of jij grotere ambities hebben dan alleen het Kerkewerk; geen probleem, graag zelfs. We willen namelijk ook met de redactie van onze andere media (deze website, YouTube, Instagram) aan de slag om daarmee de communicatie binnen onze gemeente te versterken.

We zien uit naar uw en jouw aanmelding.

De kerkenraad.