Bevestiging nieuwe ambtsdragers op 26 januari

Aanstaande zondag 26 januari vindt de bevestiging van nieuwe ambtsdragers plaats in de ochtenddienst.
In het ambt van diaken zijn dat
Adna Luyten en Marijke Bor – Buringa,

in het ambt van kerkrentmeester is dat
Marnix Boers en:

in het ambt van ouderling zijn dat Constantijn Heemskerk,  Hans v.d. Does en Nico Messemaker.

Adri Imthorn (ouderling) heeft zich voor een derde termijn beschikbaar gesteld en Gerard van Duijn (diaken ) voor een tweede termijn.

We wensen allen een fijne, leerzame en gezegende tijd toe in de kerkenraad.

Deze zondag nemen we tevens afscheid van de ambtsdragers, die de kerkenraad verlaten. Dat zijn Heleen Barnhoorn, Alie Bunk (beide als diaken), Johan ten Haken (als kerkrentmeester) en de ouderlingen Joke v.d. Meij, Pieter Slootweg, Gerard van Duivenvoorde, Theo van Velzen (jeugdouderling) en Henk Imthorn (scriba). We wensen hen een rustige periode en gezegende tijd in de gemeente, maar wel als betrokken gemeenteleden.

Namens de Kerkenraad
Henk Imthorn (scriba)