Concert Eline Bakker op 24 september

Op vrijdagavond 24 september zal Eline Bakker een concert houden in onze kerk.
Zij is bekend van verschillende populaire liederen waaronder ‘Jezus Overwinnaar’, ‘Geen afstand’ en ‘Abba’.
Het is mogelijk om vanaf woensdag 8 september 20.00 uur voor dit concert gratis een kerkbank te reserveren.
Met het reserveren van een kerkbank kunt u met 4 personen uit één huishouden, met 2 personen uit twee verschillende huishoudens of alleen dit concert bijwonen.
Het is van belang dat u de reserveringsinstructies volgt welke op Eventbrite staan vermeld. Klik op de afbeelding om naar de reserveringspagina op Eventbrite te gaan.
Er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar en er zal hiernaast geen livestream worden aangeboden. Het concert is dan ook uitsluitend fysiek bij te wonen.
De deuren gaan open vanaf 19.30 uur waarna om 20.00 uur het concert zal beginnen.