De nieuwe kerkapp heeft een naam: “Compass”

We zijn blij om de naam te kunnen delen van de nieuwe kerkapp: “Compass”.

“Compass” staat voor wegwijzer/richtingbepaler in deze wereld die voor veel mensen soms hard en verwarrend kan zijn; onze gemeente probeert ook zo’n wegwijzer te zijn en wil zich niet alleen naar binnen, maar ook meer naar buiten richten. Daarnaast is compass een afkorting van compassie/compassion; mededogen voelen met de ander, naastenliefde. Compassie is de opdracht die Jezus ons geeft als gemeente en ook als mens.

Veel gemeenteleden hebben zich al aangemeld voor meer informatie over “Compass” en om straks gebruik te kunnen maken van de app. Maar nog niet iedereen

Om dit zo goed mogelijk te laten verlopen, hebben we van zoveel mogelijk gemeenteleden gegevens nodig. Uw voor- en achternaam en e-mailadres zijn voldoende. Zo kunt u straks direct gebruik maken van de app en ontvangt u de komende tijd wat informatie over de vorderingen van het project.

We zijn ons bewust van de zorgvuldigheid die gepaard gaat met het registreren van uw gegevens. Uw/jouw naam en e-mailadres komen slechts op een voorlopige deelnemerslijst te staan en u kiest er uiteindelijk zelf voor om de app te installeren en te gebruiken. Wij hopen er natuurlijk op dat de app zoveel mogelijk wordt gedownload en we ook digitaal beter met elkaar verbonden kunnen zijn.

Voor het achterlaten van uw gegevens verwijzen we u/jou naar het formulier op de website van de Hervormde Gemeente Valkenburg.  Spoor ook de mensen in je omgeving aan om dit even te doen. Voor meer informatie over de app verwijzen we jullie door naar https://www.donkeymobile.app/de-app-in-gebruik.

Hartelijke groet,
werkgroep Donkey Mobile Kerkapp