Diaconiecollecte voor aardbeving in Syrië

Komende zondag zal de diaconie collecte tijdens de diensten bestemd worden voor de hulp aan de slachtoffers van de aardbeving in Syrië.
Daar waar vele hulporganisaties de gebieden moeilijk bereiken kunnen om diverse politieke redenen, had Kerk in Actie al diverse wegen via de kerken in dat gebied. Momenteel wordt er via die wegen al hulp gegeven, maar er is nog veel nodig. Wat mooi dat we op deze manier onze broeders en zusters daar kunnen ondersteunen. Mogen we op uw steun rekenen?

Vanmorgen, na de prachtige dienst, sprak ik iemand van de Compass werkgroep. Hij vertelde mij dat het nog lastig is geld van de reguliere collecten te oormerken voor een bepaald doel. Hier wordt aan gewerkt. Voor de zekerheid kunt u deze collecte ook contant geven in de hal van de kerk of overmaken op het rek.nr. NL04 INGB 0000 4359 63 van de diaconie o.v.v. aardbeving.