Welkom op deze nieuwe website!

Welkom. Ja, het was tijd voor een geheel vernieuwde website voor onze gemeente. We hebben hier veel tijd aan besteed en hopen dat we met deze nieuwe site de gemeente en iedereen daarbuiten beter kunnen informeren. We hebben geprobeerd alle informatie op een eenvoudige manier te ontsluiten.

Helaas kunnen wij het kerkblad niet meer via deze website laten inzien. Dit is gedaan vanwege de nieuwe privacywetgeving. Uiteraard doen we er alles aan hier zoveel mogelijk informatie te laten zien die niet over personen gaat. Persoonlijke informatie is immers niet bedoeld om openbaar te worden gemaakt via het internet. Wij gaan uiteraard zoeken naar een goede manier om de informatie over onze gemeenteleden op een andere wijze met elkaar te delen, voor zover dat wettelijk is toegestaan.

Een website is nooit af. We hebben weliswaar veel verbeteringen doorgevoerd. Maar het kan altijd weer beter. Uiteraard staan we open voor suggesties tot correctie en verbetering.

NB: nu de site online is, moet een aantal zaken nog ingeregeld worden. Het kan zijn dat daarom de contactformulieren nog niet allemaal werken.

De kerkenraad wenst u en jou een Gezegend Kersfeest toe !