Geluid in de kerk – audio

Wij hebben begrepen dat het geluid in onze kerk tijdens de dienst de laatste tijd niet altijd goed verstaanbaar is en dat de ringleiding niet meer werkt. Wij vinden dit vervelend en we hopen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Wij hebben u eerder geïnformeerd dat wij hebben besloten om de geluidsinstallatie in ons kerkgebouw te vervangen evenals de camera’s. Wij hebben hiertoe afspraken gemaakt met een bedrijf die veel kerken hierbij ondersteunt. Dit bedrijf heeft het druk, omdat veel kerken hiermee bezig zijn, maar wij hopen en verwachten dat de huidige geluidsinstallatie voor de zomer is vervangen en dat de huidige problemen dan verleden tijd zijn. Wat betreft de camera’s; op Goede Vrijdag hopen wij als gemeente het Heilig Avondmaal te vieren. Tijdens de viering zullen de camera’s geen beelden uitzenden van de tafel zodat u dan niet in beeld komt bij de uitzending van de dienst via het internet.