Gemeente avond over geloofsopvoeding Strijd of Prioriteit ?!

Bijbellezen, bidden, naar de kerk gaan, naastenliefde, dagelijkse keuzes,……..Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar groeien in geloof is niet altijd makkelijk. Laat staan geloofsopvoeding. We geven zelf niet altijd het goede voorbeeld. Ook zijn er zoveel andere dingen die de aandacht van onze kinderen vragen. Als ze jong zijn kan je hier nog wel in sturen, maar als ze ouder worden kan je strijd verwachten.

Hoe doe jij dat, geloofsopvoeding? Doe je dat alleen, samen, met wie dan? Waar loop jij tegenaan? Waar ligt de strijd en waar stel je de prioriteit?

Hierover willen we het hebben tijdens een gemeenteavond! Deze avond wordt speciaal aanbevolen voor ouders van kinderen van 11-18 jaar. Maar iedereen uit de gemeente is van harte welkom.

Datum: maandag 6 januari 2020
Tijd: Start 19.30 uur (inloop vanaf 19.15 uur)
Locatie: Hervormde kerk Valkenburg