Gemeenteavond op 23 maart om 20:00 uur

We hopen donderdag 23 maart een gemeente-avond te houden. De aanleiding hiervoor is tweeledig. Allereerst willen wij u informeren over de financiële meerjarenraming van onze gemeente. Medio vorig jaar zagen we ons genoodzaakt om het beroepingswerk te pauzeren als gevolg van de financiële impact van het meerjarenonderhoudsplan dat daarvoor was opgeleverd. De afgelopen maanden hebben onze kerkrentmeesters gesleuteld aan de meerjarenraming en de uitkomsten hiervan willen wij graag met u delen. De tweede aanleiding is dat Rick van Elk, onze kerkelijk werker, van zijn tweede werkgever -de gemeente Ottoland- de vraag heeft gekregen of hij daar fulltime in dienst wil komen na het afscheid van haar predikant. Rick heeft bedenktijd gevraagd en wil ook weten hoe wij naar zijn eventuele toekomstige rol binnen onze gemeente kijken. Deze vraag willen wij met u bespreken. Kortom, het is een belangrijke gemeente-avond en wij hopen op een grote opkomst. Komt u ook? We starten om 20.00 uur en koffie en thee staan klaar.

Hartelijke groet,
kerkenraad