Gemeenteleden zonder internet

Nu de gemeente in toenemende mate gebruik maakt van de mogelijkheden van internet, vragen wij ons af of we daarmee iedereen kunnen bereiken.
Onze kerkdiensten zijn op dit moment via de website en www.kerkdienstgemist.nl te volgen. Een klein aantal mensen maakt nog gebruik van de kerktelefoon.
Vooral in deze tijd vinden wij het als gemeente belangrijk dat we gemeenteleden kunnen bereiken.
Daarom doen wij hierbij een oproep aan allen die voor de berichtgeving afhankelijk zijn van het kerkblad en geen informatie kunnen halen van de website van de kerk en dus ook geen kerkdiensten via de website kunnen volgen.
Wij roepen deze gemeenteleden op zich te melden bij Anja van der Wel-van der Nagel. Mogelijk kunnen we met elkaar een oplossing vinden.
Als jij een gemeentelid in jouw omgeving kent die geen internet heeft, wil je het dan ook even melden? Kan ook per email.

Contactpersoon:
Anja van der Wel-van der Nagel,