Jongerendienst op 13 december 2020

Topper, december 2020

Eindelijk na lange tijd hoor je weer eens wat van mij. Ik heb er ontzettend van gebaald dat we elkaar niet vaker hebben gezien. De laatste jongerendienst was een onlinedienst op 12 juli en de laatste face-to-face dienst was net voor de lockdown op 8 maart met als thema: Vrijheid en vergeving! Weet je nog?

Bij dezen dan even een Sint en Kerstcadeautje namens de kerk, want dat heb je gewoon verdiend. Ga er maar lekker van genieten, want het is met veel liefde speciaal voor jou gemaakt! Gewoon omdat ik je namens de kerk even een hart onder de riem willen steken, want het is nu eenmaal “een gekke tijd”, zoals we dat noemen.

Je mist vast de vrijheid om gewoon te doen wat je normaal deed. Zoals met een groep vrienden lekker chillen. Of even naar de bioscoop gaan. Op school en op het werk moet je afstand houden en er zijn nog tal van beperkingen en het gaat ook nog wel even duren.

Ook ik mis onze momenten waarin we samen kerk zijn en met elkaar nadenken over dingen die er in de wereld gebeuren, of de vragen die bij jullie spelen.

Ik hoop dat we snel weer kunnen gaan afspreken, maar voor het zover is maak je eerst kans op een mooie prijs. Stuur mij zo snel als mogelijk je naam, je 06-nummer en je emailadres en maak kans op een van die mooie prijzen.

Tevens nodig ik jullie uit voor een nieuwe koffie/thee/limonade-jongerendienst- event op 13 december. Het thema is “We moeten VERTROUWEN dat het hart het ingeeft, het met Zijn leiding gaat lukken”
We zullen deze dienst live uitzenden en hopelijk mogen we ook met veel jongeren bij elkaar komen. We houden deze dienst in de kerk van 16.30-17.30 uur en ik hoop vele van jullie te zien.

Daarom dus deze ook deze box met brownies, want we zien graag dat je online bent of naar de kerk komt met je box. Daar moet je je dan wel voor inschrijven, maar dat gaat jullie zeker lukken. Check de website van de kerk en meld je aan op eventbrite.

Wat moet je doen?
Zorg dat je op zondag 13 december ingelogd bent via YouTube door op de link op de website van de kerk te klikken, of dat je naar de kerk komt. Zorg dat je klaar zit met drinken en je box of kom naar de kerk en neem dan ook gerust je box mee en wat te drinken.

Ik zie je graag en ook Jaap en Gesina zullen natuurlijk aanwezig zijn!!! Groetjes,
Jeroen Zwaan