Openmonumentendag 10 september a.s. Oproep!!!

Onze kerk doet dit jaar samen met het Torenmuseum mee aan de openmonumentendag dit jaar.

We zetten deze zaterdag onze deuren wijd open voor een ieder die anders niet gauw naar binnen komt. En onze kerk mag gezien worden op deze prachtige plek in dorp, waarvan de geschiedenis terug  gaat tot de 7e eeuw . Vanaf deze eeuw en met de komst van Willibrord heeft hier op deze terp een kapel/kerk gestaan.

Deze lange geschiedenis willen we laten zien aan de hand van het materiaal dat het museum beschikbaar heeft.

Maar voor deze mooie dag hebben we mensen nodig die een handje helpen en een oogje in het zeil houden

Denk je, ik vind dat wel leuk. een uur of paar uurtjes helpen. Voor koffie en de inwendige mens wordt gezorgd. Na afloop komen we nog even bij elkaar om deze hopelijk prachtige dag af te sluiten.

Meld je dan aan via de lijst in de hal. Dit kan ook  via Hans van Duijn.  En a.s. donderdagavond 25 augustus om 20.00 uur is er in de kerkzaal een avond om het e.e.a. af te stemmen en in te delen.

En een kans voor jullie onze kerk aan andere te laten zien, maar dan in een andere setting dan de zondagse dienst. Laat deze dag slagen en geef je op.

De Kerkrentmeesters,

Hans van Duijn