Presentatie Compass kerk-app zondag na de diensten

Aanstaande zondag gaan we rondom de ochtend- en avonddienst van start met Compass, onze nieuwe app.  Compass met de grote C en dubbel s.
We willen jullie daarom vragen om je telefoon mee te nemen en, als je jezelf onzeker voelt over je digitale vaardigheden, naast iemand te gaan zitten waarvan jij denkt dat die wel digitaal vaardig is.

Als je al nieuwsgierig bent, dan kan je Compass alvast downloaden door in de Appstore of Google Play te zoeken naar Compass Valkenburg. Misschien ben jij wel mentor, voorzitter, beheerder, organisator of kartrekker van een evenement of groep binnen onze gemeente. Als je bij ons bekend bent kun je een mailtje verwachten, zodat je alvast kunt nadenken over wat de app voor jouw groep kan betekenen.

namens de beheerdersgroep Compass Kerk,

Nico Messemaker