Talentenveiling

Na het enorme succes van een aantal jaar geleden willen wij ook dit jaar voorafgaande aan de Voorjaarsmarkt, weer een TALENTENVEILING organiseren op vrijdag 17 maart 2023.

Maar zonder TALENTEN geen veiling, daarom deze oproep aan alle gemeenteleden om zijn of haar talent aan te bieden en dan hoef je echt niet aan iets heel bijzonders te denken, (mag natuurlijk wel) elke dienst is welkom en kan bijdragen aan de talentenveiling.

Jong of oud; iedereen heeft een talent, doe daarom mee! Het doel van deze veiling is niet alleen het inzamelen van zoveel mogelijk geld, maar ook het vergroten van de onderlinge contacten in de gemeente.

Wat is precies de bedoeling? Jij biedt een talent aan, dit wordt op de talentenveiling per opbod geveild, de hoogste bieder koopt het talent dat jij aanbiedt. Het gaat om een eenmalig aanbod dat in een uur of maximaal een dagdeel is uit te voeren. Je kunt daarbij denken aan: autowassen, boodschappen doen, hond uitlaten, kamer behangen, huishoudelijk klusje, oppassen of…… ja er is zo veel wat je kunt aanbieden! Denk er eens over na en meld je aan. Het geboden bedrag wordt aan de kerk voldaan en de aanbieder zal in onderling overleg met de koper binnen een redelijke termijn het geveilde aanbod uitvoeren.

Je kunt ook op zoek zijn naar een talent, bijvoorbeeld voor klusjes in huis of tuin, het vermaken van kleding, vervoer naar het ziekenhuis, invullen van een formulier, of … wat je ook maar gedaan zou willen hebben. In dit geval geef je aan welk bedrag je hiervoor aan de veiling wilt voldoen en tijdens de veiling wordt de aanvraag aangeboden en kan zich een talent aanbieden om deze klus voor je te klaren. De aanvrager betaalt zijn aanbod aan de kerk en voldoet ook de kosten die eventueel aan deze vraag zijn verbonden. Het talent dat zijn hulp aanbiedt, zal in overleg met de aanvrager dit binnen een redelijke termijn uitvoeren.

Iedereen kan dus mee doen, of je nu iets te vragen of de bieden hebt, jong of oud bent. Misschien heb je als vrienden, familie, GGG’s, catechisatie groep of commissie wel een talent om aan te bieden, denk er eens over na en bied je aan. Aanbieden van talenten kan tot uiterlijk 26 februari 2023 en er kunnen maximaal 50 talenten worden geveild.

Houd om op de hoogte te blijven het kerkewerk, de website en de kerkapp Compass in de gaten.

Enthousiast geworden? Inschrijfformulieren liggen vanaf 29 januari in de hal van de kerk of zijn vanaf dat moment te downloaden via de website.

Ingevulde formulieren kunnen worden gedeponeerd in de talentenbox in de hal van de kerk, in de brievenbus van Katwijkerweg 58, of mailen kan naar corrienoortvis@gmail.com

Steun de bazaarcommissie, denk mee over jouw talenten en kom in contact met elkaar

Zijn er nog vragen? Mail naar corrienoortvis@gmail.com of bel 06-53491997.

Jacqueline van Duijn en Corrie Noort

Namens de Bazaarcommissie