Toegang eredienst

De overheid heeft de coronamaatregelen versoepeld en in navolging daarvan hebben wij besloten om te stoppen met vooraanmelding bij de ochtenddienst, zoals we dat ook al doen bij de avonddienst. Zowel de ochtend- als de avonddienst kunnen dus nu worden bezocht zonder vooraanmelding. We zijn blij dat we nu zonder vooraanmelding kunnen werken en hopen dat de diensten weer goed bezocht mogen worden.

Tegelijkertijd weten we dat het voor een aantal van onze leden moeilijk is om naar de kerk te gaan, bijvoorbeeld omdat ze zich nog niet veilig voelen in de kerk of als gevolg van fysieke beperkingen. We hebben daarom besloten dat we doorgaan met de uitzending via het internet van de erediensten ’s ochtends en op onze christelijke feestdagen. Daarmee willen we zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid bieden om onze erediensten bij te wonen. Ook mensen voor wie om andere redenen de drempel te hoog is om naar ons kerkgebouw te komen. Deze mensen willen we vanuit onze missionaire opdracht graag bereiken.