U doet toch al mee met “Compass”?

Na een aantal weken live te zijn, kunnen we wel zeggen dat er van de Compass kerkapp goed gebruik gemaakt wordt. Er is veel onderling contact, mensen weten elkaar te vinden en ook is het fijn om alle informatie over komende activiteiten op één plek te hebben. Daarnaast zijn er de “dagelijkse broodkruimels”, u kent ze misschien wel; dagelijks een inspirerende bijbeltekst.

De teller staat nu op bijna 200 gebruikers. We missen dus nog wel wat gemeenteleden. Om de app optimaal te gebruiken en met iedereen in verbinding te zijn, zou het toch mooi zijn als er nog meer mensen bijkomen?! Heeft u/jij al iemand uitgenodigd om lid te worden?

Als u er nog niet aan toe gekomen bent om de app te downloaden, of u heeft nog vragen, kunt u deze stellen via kerkewerk.hg@gmail.com of 06 27 251 371. Of benader één van ons na de dienst

Voor meer informatie over de app verwijzen we u door naar www.donkeymobile.app. De app is te vinden in de Appstore of Playstore onder de naam “Compass Valkenburg”.

Hartelijke groet,

werkgroep “Compass Valkenburg”