Verkiezingen

Voorgedragen door kerkenraad voor het ambt van ouderling met de opdracht Pastoraat Overduin: Rina (Catharina) Haasnoot-van Duijn, Joghtlaan 23. Rina heeft ons laten weten haar verkiezing te aanvaarden. Wij zijn blij dat zij zich beschikbaar stelt voor dit ambt. Rina is al vrijwilligster op Overduin. Rina zal de heer Arie Oosthoek opvolgen.

Bezwaren tegen de gevolgde verkiezingsprocedure of tegen de bevestiging van Rina Haasnoot-van Duijn kunnen tot en met vrijdag 28 oktober 2022 schriftelijk en ondertekend bij de scriba worden ingediend. Mochten er geen bezwaren ingediend worden zal de bevestiging op 13 november 2022 plaatsvinden in Overduin, door dominee Gert Binnendijk. Hierbij zal een afvaardiging van onze kerkenraad aanwezig zijn.