Vernieuwde plaatselijke regeling

Het concept van de plaatselijke regeling is nu te downloaden vanaf deze site:

Onze plaatselijke regeling beschrijft hoe wij als gemeente onze zaken hebben geregeld, onder andere ten aanzien van de verkiezing van ambtsdragers, de wijze van werken van de kerkenraad en het beheer van de vermogensrechtelijke aangelegenheden van de gemeente. De huidige regeling is vastgesteld in 2012. Om deze reden is deze regeling aan de hand van de kerkorde en de huidige gang van zaken geactualiseerd. Het resultaat daarvan vindt u hier via de onderstaande link, evenals een toelichting op de belangrijkste aanpassingen via de andere bovenstaande link. Wij nodigen u uit om uiterlijk 31 december a.s. uw mening hierover kenbaar te maken aan ons door die schriftelijk of per mail door te geven aan onze scriba.

De kerkenraad.