Wees welkom bij de paasviering van de diaconie en HVD

Nadat we verschillende gastenmiddagen moesten afzeggen vanwege de corona maatregelen, kunnen we nu eindelijk weer samen komen. De diaconie en de dames van de HVD zien er naar uit om u te ontmoeten op donderdag 7 april van 15:00 tot 17:00 uur in de kerkzaal !

Deze eerste keer is het nog een beetje anders dan gebruikelijk. We starten in de kerk, zodat de mensen die dit fijner vinden, toch op afstand kunnen gaan zitten.
In de kerk zullen we samen op weg gaan naar Pasen. Onze kerkelijk werker, Rick van Elk, zal voor ons de meditatie verzorgen. Naast het gezamenlijk zingen, zullen we genieten van de muzikale medewerking van Anneke v.d. Meij en Bert Brandt. En wie weet zijn er nog meer verrassingen.

Na dit samenzijn gaan we naar een van de zalen van de kerk voor koffie/thee met wat lekkers. We kijken een beetje naar de opkomst om zodoende eventueel in meerdere zalen te gaan zitten, zodat we ook daar wat afstand kunnen houden voor wie dat prettig vindt.
Hier kunt u napraten en elkaar weer na lange tijd ontmoeten.
Voor alle bezoekers staat er een paaspresentje klaar, welke u mee naar huis kunt nemen.

Wij zien uit naar uw komst! Mocht het voor u een probleem zijn om naar de kerk te komen, dan kunt u bellen met diaken Ria v.d. Riet, tel 06-48265477. Zij zorgt ervoor dat u dan gehaald en thuisgebracht wordt.

Namens de diaconie en HVD,

Marijke Bor