Zendingsbus in en voor Thailand

Een heet kooltje op de barbecue steekt een koud kooltje aan. Hetzelfde principe is waar voor christenen. Vorige week bezocht mijn broer Ewoud – evangelist in Thailand voor OMF (www.hoopvoorthailand) – leiders van de Laotiaanse kerk. Ze hadden allemaal al eens in de gevangenis gezeten, maar staan in vuur en vlam voor de Here Jezus. In Thailand is er vrijheid, maar als het gaat om het verder verspreiden van het evangelie zit er geen schot in de zaak.

De Laotiaanse christenen hebben het verlangen om het evangelie ook te delen in hun ‘’Judea,’’: noordoost Thailand – zie Handelingen 1:8.

Ze willen zendingsreizen maken in partnerschap met lokale kerken in Thailand, die uitzien naar meer van Gods koninkrijk en om hulp gevraagd hebben.

Om dat te helpen faciliteren heeft mijn broer een busje gekocht met 11 zitplaatsen. Daarmee haalt hij de broeders en zusters op bij de grens en rijden ze rond tijdens de evangelisatie momenten. Hij heeft al zijn reserves uitgeput om het busje te kunnen kopen, maar er zat een hoop verborgen onderhoud aan. Helpt u mee en wordt u deel van deze missie? Dat kan door onderstaande link te gebruiken of het over te maken naar:

Zendingsbus in Thailand

tnv A.J. Koning

NL88RABO 038 652 4653

Of door gebruik te maken van onderstaande link:https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=tOe9BxECQBWxwWGH6p6qpQ

Het bedrag mag u natuurlijk zelf kiezen. U kunt met elke bank in Nederland betalen. Mocht er meer binnenkomen dan de gemaakte kosten, dan wordt dit apart gezet voor toekomstig onderhoud en brandstof kosten. Dank u wel!

Marco Koning

Maarten en Annette van der Meij