Follow Me

Wie is God en hoe kan je Hem leren kennen? Waar geloof ik eigenlijk in? Wat is er anders aan mijn geloof in God dan dat van mijn ouders of van mijn klasgenoten? Dit zijn voorbeelden van vragen die we behandelen tijdens de Follow Me avonden.
Jezus, vraagt ons om Hem te volgen, maar hoe moet dat dan? Wij, de mentoren van Follow Me, proberen samen met jullie op zoek te gaan naar antwoorden op jullie vragen over ons geloof en jullie ook wat meer te leren over hoe je Jezus kunt volgen.
Vanaf maandagavond 23 september beginnen deze avonden weer. Ben je tussen de 12 en 16 jaar en zit je in de eerste 4 klassen van het middelbaar onderwijs? dan ben je van harte uitgenodigd! Je bent welkom van 19:15 – 20:15 uur in de grote kerkzaal beneden. Ingang aan de zijkant van de kerk.
Groetjes,
De mentoren van Follow Me.

Ben jij tussen de 16 en 18 jaar oud dan ben je welkom bij de Follow Me Next groep. Wij zijn afgelopen jaar begonnen met een groepje van drie jongeren en aan het eind van het jaar waren er acht jongeren die meedraaiden. Mocht je niet naar de Follow Me zijn geweest afgelopen jaren, maar nu wel behoefte hebben aan een geloofsgesprek? Ben je ook van harte welkom.

De avonden zullen dinsdagavond om de week gehouden worden met als startdatum 24 september. Om 19:45 begint de avond en deze zal om 20:45 afgelopen zijn. We zitten in de consistorie. Ingang aan de zijkant van de kerk. Onder het genot van wat te drinken en evt. wat te knabbelen bespreken we de dingen die jullie bezig houden binnen het geloof. Waar loop je tegen aan nu je ouder wordt? Bijvoorbeeld wat betreft school, werk, liefde, uitgaan. Heb jij je geloof vorm weten te geven binnen al deze dingen of worstel je daar nog mee?

Graag gaan Gerald en Gesina daarover met jullie in gesprek. De dominee zal ook een aantal lessen voor zijn rekening nemen en over de onderwerpen die hij zal aanreiken.

Groetjes van Gerald, Ds. v.d. Laan en Gesina