GemeenteGroeiGroep

De kerkgang is voor veel mensen vanzelfsprekend, we beleven met de hele gemeente de dienst en leren van de uitleg van de voorganger. Een mooie aanvulling hierop zijn de kringen, waarin we het geloofsgesprek voeren in kleine groepen bij mensen thuis, naar aanleiding van een Bijbelgedeelte en/of thema en/of een persoon uit de Bijbel. Zo willen we groeien in geloof, in de gemeenschap met God en met elkaar.
Het principe, dat elke groep hetzelfde studiemateriaal gebruikt, is losgelaten. Elke groep heeft, in overleg, een eigen boek of studiemethode uitgekozen. De meeste kringen komen ‘s avonds 1 x per 2 weken bij elkaar.
Op dit moment wordt onderzocht of voor het volgende seizoen weer een gemeentebreed onderwerp kan worden gekozen.

Dit seizoen gaan de jongeren stilstaan bij het leven van personen uit de Bijbel. Er is een groep die bezig is met het boek van Joke van der Meij : ‘Langs het tuinpad van mijn vader’.Twee andere groepen bestuderen het boek van Max Luccado over Ezra en Nehemia. Twee groepen gebruiken een boek van het Evangelisch Werkverband, een groep over Daniel en de andere groep over Jacobus.
U ziet een gevarieerde keuze.

Dit seizoen worden er een of twee avonden georganiseerd door de verschillende groepen voor de hele gemeente. Meer informatie vindt u in het kerkblad.

Om iedereen de gelegenheid te geven aan het woord te komen tijdens een GGG avond is het wenselijk dat de groep uit maximaal ongeveer 8 personen bestaat.

De jaarplanning van het kringwerk kun je hier downloaden.

Hebt u/jij belangstelling neem dan gerust contact op met:

Annette van der Meij,
Coördinator gemeente groei groepen