Jeugddiensten

Na een geweldige zomer zijn wij -de jeugddienstcommissie- alweer volop aan de slag met de voorbereidingen van de jeugddiensten.

Elke maand, de dag na de jeugddienst, dan hebben we een vergadering onder leiding van Ellen. We bespreken met elkaar hoe de jeugddienst is gegaan. Vervolgens bedenken passende thema’s voor de volgende diensten. Gaan op zoek naar sprekers en we nodigen leuke bandjes uit voor onze dienst. De liturgie wordt gemaakt en in de krant en het Kerkewerk komen stukjes tekst van ons. Ondertussen houden we contact met de sprekers en bands, en geven we de dienst een invulling.

We zijn actief op Facebook (zoek op: jeugddienstcommissie Hervormde kerk Valkenburg, en voeg ons toe). Met elkaar werken we eraan om er een mooie dienst van te maken met als doel: een toegankelijke dienst, waarbij ook de jeugd zich betrokken voelt. Waar bovenal iedereen zich welkom voelt en waar we samen de kerk mogen zijn!

We hopen jullie dan ook te zien tijdens onze jeugddiensten: laatste zondag van de maand, 18:30 uur.

Groetjes van de Jeugddienstcommissie.

Barbara, Ellen, Elise, Ilse, Jeanine, Jeanne, Kees, Martin & Petra.