Mannenvereniging

Ook de mannenvereniging gaat in oktober weer opstarten.
Voor dit seizoen willen we ons gaan bezighouden met het volk van God. Het verbondsvolk waaruit de Heiland van de wereld tot ons gekomen is. Als deze gemeentebrief uitkomt, hebben we onze eerste, op 26 sept., avond al gehad. Dat was een gezamenlijke opening met de broeders van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt. Samen met hen willen we het seizoen ook weer afsluiten. Onze eerste eigen avond is op donderdagavond 3 oktober. Bent u geïnteresseerd dan bent u hartelijk welkom. We kunnen best nog wel wat uitbreiding gebruiken. Als mannen onder elkaar over het geloof praten is een goede bezigheid. Met elkaar praten over wat je bezig houdt, hoe je in het leven staat, is een voorrecht. Hebt u vragen dan kunt u altijd terecht bij dhr. Henk van der Nagel JGzn. of onze Kerkelijk Werker Ad Bor.