Kindercrèche

Voor de allerkleinsten in onze gemeente is er elke zondagmorgen crèche. Van 0 t/m 4 jaar kunnen zij hier terecht. Via de achter ingang brengen de ouders hun kinderen voor de dienst naar de crècheruimte. In de crècheruimte is er veel speelgoed waarmee de kinderen kunnen spelen onder een toeziend oog van twee juffen. Vlak voor de zegen worden de kinderen weer opgehaald zodat ook zij de zegen meekrijgen in de kerk. Elke zondagmorgen zijn er weer andere oppasmoeders en jonge meiden.
Lijkt het u of jou leuk om ons team te versterken? We kunnen altijd mensen gebruiken. U kunt zich opgeven door te mailen naar Marrianne van der Plas, marhaasnoot@hotmail.com of mij aan te spreken in de kerk. Samen kunnen we ervoor blijven zorgen dat ook de jongste kinderen mee kunnen naar de kerk.