Dauwtrappen op Hemelvaartsdag 13 mei

Beste dauwtrappers,

Ik stalk jullie weer in mijn rol als jeugdouderling.
Ik wil alle jongeren van klas 1 VO t/m 25 jr. uitnodigen om op hemelvaartsdag (donderdag 13 mei) mee te doen aan de dauwtrap.
We zullen op zoek gaan maar de big five in het bos en de duinen.
We vertrekken ‘s ochtends om 7.30 uur bij de ingang van de duinen aan de kantineweg.
Voor ontbijt wordt gezorgd. Bij aanvang krijgt iedereen een goodiebag met twee broodjes, een sappie en een fruitje. Tijdens de pauze zullen we dit nuttigen en zal er iemand zijn die spreekt. Natuurlijk houden we de gehele wandeling en tijdens de pauze rekening met de coronaregels.
Rond 9.30 uur zijn we weer terug bij de fietsen en kan je eventueel om 10.00 uur naar de kerk als je nog zin hebt.

Ik hoop echt dat vele van jullie meegaan, want Iedereen is welkom, dus als je een vriend of vriendin wilt meenemen is dat helemaal prima. Het maakt niet uit of hij/zij wel of niet van een kerk is.
Iedereen is welkom!!!!!

Komt allen, want het belooft een mooie trip te worden. Er zijn voor die ochtend flink wat herten, wilde paarden, zwijnen, hazen, wilde koeien, torenvalken, arenden en konijntjes besteld.

Vooraf moet je je wel opgeven voor deze trip, want ik moet de ontbijtjes regelen.
Stuur mij dus een mailtje of een appje waarin je aangeeft dat je meegaat.

Groetjes Jeroen

jeugdouder.jeroen@gmail.com