Ouders in geloof

Hoe ga je je kinderen voor in een leven met God?

“Elke zondag strijd over naar de kerk gaan, ik word er moe van!”
“Mijn kind van 4 vraagt over de duivel, moet ik dit echt bespreken?”
Herkenbaar? Zomaar wat vragen die iedere ouder of verzorger zou kunnen krijgen. Wij als werkgroep Ouders in Geloof willen ouders in onze gemeente elkaar laten ontmoeten door middel van bijeenkomsten over geloofsopvoeding. Geloofsopvoeding doen we immers samen.
Via de link hieronder kunnen jullie je opgeven voor de startavond. Een interactieve avond voor ouders van kinderen van 0 tot 21 jaar.
Wanneer? Dinsdag 22 februari om 20.00 uur.
Waar? In de kerkzaal.
Deze startavond heeft natuurlijk een vervolg. We willen twee keer per jaar in kleinere groepjes bij elkaar komen. De groepjes worden ingedeeld aan de hand van de leeftijd van je oudste kind. Tijdens deze kleinere bijeenkomsten willen we aan de slag gaan met ‘Voorleven’, dat is een boekje over geloofsopvoeding van het HGJB. Dit boekje heeft verschillende delen en groeit dus met jullie en de leeftijd van jullie kind(eren) mee. De gezamenlijke avonden voor alle ouders zullen ook regelmatig terugkeren.
Het doel is vooral om te verbinden en in contact te komen en blijven met andere ‘zoekende’ ouders. Het boekje is een middel, geen verplichting of alwetende methode die ons allemaal perfecte geloofsvoorbeelden maakt. Tijdens de startavond gaan we dit uiteraard verder toelichten.
We hopen jullie daar te zien. Mocht je nou niet kunnen, maar wel graag in deze groep betrokken willen worden, laat dit ons dan gerust weten. We zijn te bereiken via oudersingeloof@gmail.com.

Aanmelden kan met de volgende link:

Link eventbrite