Kerkblad

Vanuit de missie van onze gemeente willen wij zo veel mogelijk communiceren met leden en omgeving. De gemeente communiceert hiertoe op verschillende manieren.

Het kerkblad ’Kerkewerk’
Gezamenlijk met de Gereformeerde Kerk wordt op basis van een abonnement tweewekelijks het kerkblad ‘Kerkewerk’ uitgebracht. Hierin vindt de lezer actuele informatie over pastoraat, kerkdiensten, kerkelijke activiteiten, gemeentenieuws en de visie, besluitvorming en verantwoording van de kerkenraad. Een proefnummer van ‘Kerkewerk´wordt desgevraagd gratis bezorgd.  Een abonnement behoort ook tot de mogelijkheden. De prijs is gebaseerd op de kostprijs van het kerkblad.
Jaarabonnement, tweewekelijks in de brievenbus:  25 euro (postabonnee: 60 euro).
Bezorging: Aad Gravekamp (a.gravekamp@kpnmail.nl) , tel. 071 4073050

Kerkdienst gemist
Wie een kerkdienst rechtstreeks wil volgen of later wil afluisteren, kan hiervoor terecht bij www.kerkdienstgemist.nl

Livestream
Kerkdiensten zijn live te volgende via de link op de homepage. Dit geldt niet voor de gewone avonddiensten.
Eerdere livestream-uitzendingen zijn te volgen op youtube

Dit bericht is de laatste keer gewijzigd op 12 maart 2024.